Moze mi ktoś przetłumaczyć te wypowiedzi;Bardzo prosze:
Troche tego duzo ale moze komus to nie sprawia trudnosci i zna j.angielski.
Jenny:What's wrong with Geography? I like it.It's almost like travelling,you know,like,in your imagination.
David:It's boring,that's what wrong with it.And it's certainly nothing like travelling...Eh..what do we have after lunch?
Jenny:Do you never remember your timetable?
David:I never remember anything.Especially in exams.So what's next?
Jenny:French,and then History.Have you done the essay?
David:What essay?
Jenny:David,wake up.Miss Fitzwilliam set us an essay last week on the causes of World War I.
David:Oh no.I forgot all about it!She's gonna kill me.I'll tell her my computer crashed.
Jenny:And you thing Fitzwilliam will believe that,do you?That woman's never let anyone hand in anything late.
David:Yeah.I'll be getting a lecture all right.Do you realise your exams are in three months' time and if you don't study now,it may affect your whole future?She's awful.Fish and chips for me,please.No broccoli.
CANTEEN WORKER:Here you are,dear.
Jenny:She's a good teacher,though.And,you know,the exams are in three month's time and you don't want to fail them,do you?Vegetarian,please.
David:I can't stand that Fitzwilliam woman.
CANTEEN WORKER:Here you are,love.And what can i give you today,Miss Fitzwilliam?
Miss Fitzwilliam:I'd like the same as David,please,Maggie,with just a little broccoli.Thank you.

3

Odpowiedzi

2009-11-28T14:48:51+01:00
Jenny: co zło z Geografią? Lubię it.It 's prawie lubić podróżowanie, wiesz, lubić, w twojej wyobraźni. Dawid: jest nudno, być co zło z it.And to jest na pewno nic takiego jak podróżowanie... co!?.. co mamy za lunchem? Jenny: nigdy nie pamiętasz twój rozkład jazdy? Dawid: nigdy nie pamiętam anything.Especially w exams.So co następny? Jenny: francuski, a następnie History.Have ty napisany wypracowanie? Dawid: co wypracowanie? Jenny: Dawid, budzić up.Miss Fitzwilliam stawiać nas wypracowanie w zeszłym tygodniu na powodach pierwsza wojny światowej.
Dawid: Oh no.I całkiem zapomniał o tym! ona zabije me.I 'll mówić jej, że mój komputer rozbił. Jenny: i ty rzecz Fitzwilliam będzie sądzić, że, robić cię? tej kobiety nigdy nie pozwalać nikomu nie złożyć niczego późno. Dawid: Yeah.I 'll być rozumieniem wykładu całe right.Do zdajesz sobie sprawę, że twoje egzaminy są na trzy months' czas a jeśli nie będziesz studiować teraz, to może wpływać na twoją całą przyszłość? She's awful.Fish i odłamki dla mnie, please.No brokuł. Stołówka Robotnik: proszę, kochany. Jenny: ona jest dobrym nauczycielem, though.And, ty wiedzieć, egzaminy są na trzy czas miesiąca i ty nie chcecie zawieść ich, robić cię?
Wegetarianin, sprawiać przyjemność. Dawid: nie mogę stawiać tego Fitzwilliam kobieta. Stołówka Robotnik: proszę, love.And co i może dawać ci dziś, Miss Fitzwilliam? Panna Fitzwilliam: miałbym ochotę taki sam jak Dawid, proszę, Maggie, z sprawiedliwy trochę broccoli.Thank ty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:50:25+01:00
Jenny:What's wrong with Geography? I like it.It's almost like travelling,you know,like,in your imagination. - co sie stalo z geografia?podoba mi sie. to jest prawie jak podrozowanie, wiesz, jak w twojej wyobrazni.

David:It's boring,that's what wrong with it.And it's certainly nothing like travelling...Eh..what do we have after lunch?jest nudna, wlasnie to jest z nia nie tak.i to jest na pewno nic jak podrozowanie. Co mamy po lunchu?

Jenny:Do you never remember your timetable?Nigdy nie panietasz planu?

David:I never remember anything.Especially in exams.So what's next?Nigdy nic nie pamietam. szczegolnie jesli chodzi o egzaminy. Wiec, co natepne?

Jenny:French,and then History.Have you done the essay?francuski a potem historia. Zrobiles esej?

David:What essay?jaki esej?

Jenny:David,wake up.Miss Fitzwilliam set us an essay last week on the causes of World War I. david, obudz sie. Pani Fitzwilliam zadala nam esej w tamtym tygodniu na temat powodow I wojny swiatowej.

David:Oh no.I forgot all about it!She's gonna kill me.I'll tell her my computer crashed.O nie, zapomnialem o tym. Ona mnie zabije. Powiem jej ze moj komputer jest zepsuty.

Jenny:And you thing Fitzwilliam will believe that,do you?That woman's never let anyone hand in anything late.I myslisz ze ona w to uwierzy?ta kobieta nigdy nie pozwala oddac pracy pozniej.

David:Yeah.I'll be getting a lecture all right.Do you realise your exams are in three months' time and if you don't study now,it may affect your whole future?She's awful.Fish and chips for me,please.No broccoli. Tak, wezme lekture. Wiesz, ze za 3 miesiace dostaniesz egzamin i jesli nie bedziesz sie uczyc to moze to miec efekt w przyszlosci?Ona jest okropna.Ryba i frytki dla mnie prosze. Bez brokułów.

CANTEEN WORKER:Here you are,dear.jestes moja droga.

Jenny:She's a good teacher,though.And,you know,the exams are in three month's time and you don't want to fail them,do you?Vegetarian,please.Ona jest dobrym nauczycielem jednak. wiesz ze za 3 miesiace sa egzaminy a ty ie chcesz ich oblac. Prawda? Vegetarianskie prosze.

David:I can't stand that Fitzwilliam woman.Nie znosze tej kobiety Fitzwilliam.
CANTEEN WORKER:Here you are,love.And what can i give you today,Miss Fitzwilliam?Tutaj jestes kochana. Co moge ci dzisiaj dac Pani Fitzwilliam ?

Miss Fitzwilliam:I'd like the same as David,please,Maggie,with just a little broccoli.Thank you. Chce to samo co david Megi. Tylko wiecej brokułów. dziekuje.
2009-11-28T15:19:12+01:00
Jenny: co z tą Geografią? Lubię to.To prawie lubić podróżowanie, wiesz, lubić, w twojej wyobraźni. Dawid: jest nudno, być co zło z nią.I to jest na pewno nic takiego jak podróżowanie. co mamy po lunchu? Jenny: nigdy nie pamiętasz jaki jest twój rozkład jazdy? Dawid: nigdy nie pamiętam wszystkiego. Wyjątkowo w ćwiczeniach. co następnie? Jenny: francuski, a następnie historię. Masz napisane wypracowanie? Dawid: co wypracowanie? Jenny: Dawid, budzić up.Miss Fitzwilliam stawia nam wypracowanie w zeszłym tygodniu na powodach pierwszej wojny światowej.
Dawid:O nie.I całkiem zapomniałem o tym! ona zabije mnie.I 'll mówić jej, że mój komputer zepsuł. Jenny: i ty rzecz Fitzwilliam będzie sądzić, że, robić cię? tej kobiety nigdy nie pozwalać nikomu nie złożyć niczego późno. Dawid: Tak.I 'll być rozumieniem wykładu całe right.Do zdajesz sobie sprawę, że twoje egzaminy są na trzy dniv w miesiącu czas a jeśli nie będziesz studiować teraz, to może wpływać na twoją całą przyszłość? She's awful.Fish i odłamki dla mnie,prosze.No brokuł. Stołówka Robotnik: proszę, kochany. Jenny: ona jest dobrym nauczycielem, though.And, ty wiedzieć, egzaminy są na trzy czas miesiąca i ty nie chcecie zawieść ich, robić cię?
Wegetarianin, sprawiać przyjemność. Dawid: nie mogę stawiać tego Fitzwilliam kobieta. Stołówka Robotnik: proszę, love.And co i może dawać ci dziś, Miss Fitzwilliam? Panna Fitzwilliam: miałbym ochotę taki sam jak Dawid, proszę, Maggie, z sprawiedliwy trochę broccoli.Dziękuję ci.


Trudne to było, ale gdzieś mogłam sie pomylić : )