Odpowiedzi

2009-11-28T14:45:27+01:00
Życie- to długa podróż, w której dążymy do jakiegoś celu.
Życie- to każdy nowo narodzony człowiek.
Życie- każdy z nas ma inne.
Życie- nigdy się nie powtórzy.
Każda podróż zawsze się kończy.
Tak samo życie, które przemija.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:47:00+01:00
Podróż przez życie


Gdy w mą przyszłość spojrzę,
widzę ogrom marzeń i wspomnień.
To w nich mój świat jest wymyślony,
pięknych miejsc w tych wspomnieniach są miliony.


Od gór po mórz wybrzeża,
w Pizie nawet Krzywa Wieża.
A w Ameryce - równina wielka ,
co na niej jest zwierzyna wszelka.

Wielki Big Ben jest w Londynie,
na Tamizie statek płynie,
Praga, Moskwa i podobne,
krajobrazy tam bardzo ozdobne.

Takie są me skromniutkie marzenia,
kawał ziemi do zwiedzenia...

Pzdr.