Program c++, w codeblocks

Napisz program, który wczyta do tablicy 10 liczb całkowitych oraz znajdzie i wypisze na ekranie najmniejszą z tych liczb.

Dane:
1 2 4 -3 1 2 5 -6 12 4
Wynik:
-6

Program nie wypisuje żadnych komunikatów wejścia-wyjścia, nie zatrzymuje się w oczekiwaniu na żadną interakcję, jedynie: dane-wynik. Nie używaj więc instrukcji np. "pause", nie stosuj zewnętrznych bibliotek, nie wprowadzaj komunikatów w stylu "Podaj liczbę" itp.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:59:34+01:00
Jesli trzeba by zmodyfikowac to napisz na pm
tu kodzik ;)
:
#include <iostream>
int main()
{
int L1;
std::cin >> L1;

int L2;
std::cin >> L2;

int L3;
std::cin >> L3;

int L4;
std::cin >> L4;

int L5;
std::cin >> L5;

int L6;
std::cin >> L6;

int L7;
std::cin >> L7;

int L8;
std::cin >> L8;

int L9;
std::cin >> L9;

int L10;
std::cin >> L10;

if(L1 < L2) if(L1 < L3) if(L1 < L4) if(L1 < L5) if(L1 < L6) if(L1 < L7) if(L1 < L8) if (L1 < L9) if(L1 < L10)
std::cout << L1 << std::endl;

if(L2 < L1) if(L2 < L3) if(L2 < L4) if(L2 < L5) if(L2 < L6) if(L2 < L7) if(L2 < L8) if (L2 < L9) if(L2 < L10)
std::cout << L2 << std::endl;

if(L3 < L1) if(L3 < L2) if(L3 < L4) if(L3 < L5) if(L3 < L6) if(L3 < L7) if(L3 < L8) if (L3 < L9) if(L3 < L10)
std::cout << L3 << std::endl;

if(L4 < L1) if(L4 < L3) if(L4 < L2) if(L4 < L5) if(L4 < L6) if(L4 < L7) if(L4 < L8) if (L4 < L9) if(L4 < L10)
std::cout << L4 << std::endl;

if(L5 < L1) if(L5 < L3) if(L5 < L4) if(L5 < L2) if(L5 < L6) if(L5 < L7) if(L5 < L8) if (L5 < L9) if(L5 < L10)
std::cout << L5 << std::endl;

if(L6 < L1) if(L6 < L3) if(L6 < L4) if(L6 < L5) if(L6 < L2) if(L6 < L7) if(L6 < L8) if (L6 < L9) if(L6 < L10)
std::cout << L6 << std::endl;

if(L7 < L1) if(L7 < L3) if(L7 < L4) if(L7 < L5) if(L7 < L6) if(L7 < L2) if(L7 < L8) if (L7 < L9) if(L7 < L10)
std::cout << L7 << std::endl;

if(L8 < L1) if(L8 < L3) if(L8 < L4) if(L8 < L5) if(L8 < L6) if(L8 < L7) if(L8 < L2) if (L8 < L9) if(L8 < L10)
std::cout << L8 << std::endl;

if(L9 < L1) if(L9 < L3) if(L9 < L4) if(L9 < L5) if(L9 < L6) if(L9 < L7) if(L9 < L8) if (L9 < L2) if(L9 < L10)
std::cout << L9 << std::endl;

if(L10 < L1) if(L10 < L3) if(L10 <L4) if(L10 < L5) if(L10 < L6) if(L10 < L7) if(L10 < L8) if (L10 < L2) if(L10 < L9)
std::cout << L10 << std::endl;
}

1 5 1
2009-11-28T20:21:43+01:00
Program, który podał Hitul nie opiera się na tablicy i jest wykonany niekompatybilnie. Nie zaliczą Ci tego zadania.
Tu masz poprawnie wykonane zadanie:

int main()
{
int tab[10], i, i2, p;

for (i=0;i<10;i++) cin>>tab[i];
for (i=0;i<10;i++)
{
for(i2=0;i2<10;i2++)
{
if(tab[i]<tab[i2])
{
p=tab[i2];
tab[i2]=tab[i];
tab[i]=p;
}
}
}

Jak chcesz, to na PW mogę Ci to wyjaśnić.
1 5 1