Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • anis
  • Rozwiązujący
2009-11-28T14:43:36+01:00
1 przyłożyć magnes na którym osiądą opiłki żelaza
2 doleć wody, cukier się rozpuści
3 zastosować metodę sedymentacji-kawałki korka opadną na dno, należy zlać wode
4odparować wodę, zostanie na dnie cukier
2009-11-28T14:45:40+01:00
1) Za pomocą magnesu oddzielamy opiłki żelaza.
2) Pozostałą część mieszaniny zalewamy wodą.
3) Po rozpuszczeniu cukru roztwór przelewamy przez sitko o drobnych dziurkach.
4) W ten sposób na sicie zostaje pokruszony korek.