Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:52:11+01:00
Dlatego,gdyż w wielkiej brytani narodził się footbol i anglicy uwielbiają tą grę. Dzieci i młodzież grają w nią prawie non stop, kiedy znajdą odrobinę czasu( a lekcji w anglii się nie zadaję :)
Pogoda jest tam bardzo słoneczna,a tylko przez 2miesiące w roku padają deszcze,któte nie są obfite. W inne miesiące można grać nie obawiając się tego zjawiska. A nawet jeśli chodzi już o większą ligę, mogą grać cały rok bo nawet przecierz są stadiony kryte więc nie ma problemu :)
Pozdrawiam
mam nadzieję,że pomogłem...
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T15:05:48+01:00
Ze względu na swój „piłkarski patriotyzm” Dla Brytyjczyka piłkarskie mecze to sportowe święto, a nie krwawa bijatyka. Polot hiszpanow z twarda, nieustepliwa i taktycznie perfekcyjna filozofia futbolu preferowana na Wyspach Brytyjskich.Rozgrywki piłkarskie na Wyspach należą do tych najciekawszych, bez wątpienia stoi na najwyższym poziomie. Mecze są zawsze walką od pierwszego do ostatniego gwizdka.Najbardziej popularnym sportem nie wątpliwie jest tam piłka nożna.
1 1 1