Proszę o rozwiązanie tych zadań.!!
Krzyżówka
1.Jednokomórkowe organizmy podobne do zwierzą.(na 12 liter)
2.Organella ruchu pantofelka(na 6 liter)
3.Glon i grzyb w jednym ciele(na 6 liter)
4.Nitkowate komórki grzyba(na 8 liter)
5.Umożliwia ruch euglenie zielonej(na 3 litery)
6.Zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu(na na 5 liter)
7.W tej organelli znajduje się chlorofil(na 11 liter)
8.Zróżnicowane samożywne organizmy wodne(na 5 liter)

2.Podkreśl nazwy organizmów autotroficznych:
pałeczka okrężnicy,euglena zielona,chlorella,muchomor sromotnikowy,gronkowiec złocisty,sałata morska,chrobotek reniferowy,morszczyn pęcherzykowaty,buławinka czerwona.

3

Odpowiedzi

2009-11-28T14:42:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:57:08+01:00
1. pierwotniaki
2. rzęski
3. porost
4. strzępki
5. wić
6. wirus
7. chloroplast
8. glony

chlorella, sałata morska, morszczyn pęcherzykowaty, Chrobotek reniferowy
1 5 1
2009-11-28T19:47:24+01:00
1. PIERWOTNIAKI
2. RZĘSKI
3. POROST
4. STRZĘPKI
5. WIĆ
6. WIRUS
7. CHLOROPLAST
8. GLONY




ZADANIE 2
chlorella, sałata morska, morszczyn pęcherzykowaty, Chrobotek reniferowy
1 5 1