Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:46:46+01:00
* Mocne silniki( wysokie spalanie)
*Cięzka buda (wysokie spalanie)
*4 szerokie opony (wysokie spalanie,opornosc)
*Naprawy
*Wymiana czesci które sie zuzywaja
*Wymiana plynow
*Oplaty zwiazane z korzystania z dróg
*Opłaty za parkingi
*Oplaty za ubezpieczenia (ryzyko kradziezy)

porownywealem do skuterów czy rowera :P
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T14:49:24+01:00
-zagrożenie dla zdrowia i życia jego mieszkańców
-transport samochodowy jest jednym z najbardziej niebezpiecznych środków komunikacji
- spaliny
-pogorszenie warunków życia milionów zwykłych ludzi
-choroby układu krążenia i układu nerwowego
-Uciążliwość hałasu drogowego
-zanieczyszczanie atmosfery
-degradacji środowiska
2009-11-28T14:50:09+01:00
-cena paliw
-koszty utrzymania auta
-długi czas jazdy(oczekiwania na coś)
-męcząca podróż
-polskie drogi(wiemy jakie są)
-duże zużycie paliwa
-częte wypadki drogowe(niebezpieczeństwo)
-płatne drogi-opłata
-płatne parkingi