Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:51:09+01:00
Wiedza nie zawsze prowadzi do dobra, wręcz przeciwnie, często jest wykorzystywana do złych celów. Istnieje wiele przykładów potwierdzających moje, zdanie m.in. liczne zamachy terrorystyczne, dobrze zaplanowane, a także znana na całym świecie postać Alfreda Nobla, który to wynalazł dynamit. Mimo iż Nobel nie chciał, by wykorzystywano jego wynalazek do złych celów i tak stał się obiektem pożądanym przez wielu zamachowców.
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T15:10:13+01:00
Moim zdaniem wiedza nie zawsze prowadzi do dobra.Uwazam tak, ponieważ czasami przez przypadek mozemy sie dowiedziec czegos czego nie powinnismy wiedziec. Ale są oczywiscie pozytywne rzeczy posiadania wiedze a konkretniej to ze w szkole mamy dobre oceny.
5 3 5