Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:50:17+01:00
* łyżka szczerości
*4 łyżki dobroci
* szczypta optymizmu
* łyżeczka uprzejmości

Sposób przyrządzenia :
*szczypta życzliwości * 3-4 uśmiechy * garść uprzejmych słów wymieszać i odstawić na 1 dzień do grona takich właśnie osób;
*łyżka szczerości * 4 łyżki dobroci * szczypta optymizmu * łyżeczkę uprzejmości dolać do pozostałych składników i ugotować, wystawić na słońce na jedno ciepłe popołudni ei gotowe !


Smacznego!!! :)
2 5 2
2009-11-28T14:51:51+01:00
* 5 łyżek szczerości
* szczypta optymizmu
* garść dobrych uczynków
*8 uśmiechów

Sposób przyrządzenia :
5 łyżek szczerość wymieszać z szczyptą optymizmu . następnie dodać garść dobrych uczynków . na koniec dołożyć 8 uśmiechów .

1 5 1
2009-11-28T14:52:30+01:00
* łyżka szczerości
*4 łyżki dobroci
* szczypta optymizmu
* łyżeczka uprzejmości

Sposób przyrządzenia :
*szczypta życzliwości * 3-4 uśmiechy * garść uprzejmych słów wymieszać i odstawić na 1 dzień do grona takich właśnie osób;
*łyżka szczerości * 4 łyżki dobroci * szczypta optymizmu * łyżeczkę uprzejmości dolać do pozostałych składników i ugotować, wystawić na słońce na jedno ciepłe popołudnie i gotowe !
1 5 1