Odpowiedzi

2009-11-28T14:57:30+01:00
Praga to naprawdę piękne miasto. Warto ja odwiedzić, gdyż jest to stolica czech i znajduję się tam wiele starych budowli,pięknych muzeów a po za granicami miasta można dostrzec piekno przyrody. Naprawdę Praga jest pięknym miastem,warto się tam udać zobaczyć jak żyją tam ludzie, jaką wyznają religie,jakie są ich tradycje i czym się żywia na codzień.

Zauważ,że Czechy położone sa w centralnej Europie(tak jak Polska).
Państwo nie ma dostępu do morza,więc jest Państwem śródlądowym. Po za tym stanowi bardzo ważny szlak komunikacyjny,gdyż jeździ nią bardzo duża ilość tirów,gdyż chcą się przedostać do danych krajów a czasami droga przez Czechy jest jedyną drogą aby tam dotrzeć.
Pzdr. :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:21:34+01:00
Praga stolica czech, znajduje sie w centrum czech, ma dużo miast partnerskich, dużo zabytków i kościołów

położone w środkowej europie, dostepu do morza nie ma, od południowego wschodu graniczy z polska
1 5 1