Odpowiedzi

2009-11-28T14:54:01+01:00
Stroję
stadiony
czas trwania
nagrody
kibice
sportowcy biorący udział
konkuręcje
2009-11-28T14:54:34+01:00
W STAROŻYTNYCH WYSTĘPOWANO NAGO BIEGANO NA BOSO, było mniej dyscyplin igrzyska podbywały sie krócej , zwycięzcy otrzymywali laury a nie medale
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:07:33+01:00
W starożytnej Grecj w pierwszy dzień modlono się do Boga zeusa.
było 7 dyscyplin sportowych:
-skok w dal
-bieg na 192m.
-rzut oszczepem
-rzut dyskiem, dysk warzył około 6kg. i był wykonany z kamieńa
-zapasy
-boks
-pankration czyli połączenie boksu z zapasami, uważano ją za najbrutalniejszą dyscyplinę sportową.