Odpowiedzi

2009-11-28T15:17:16+01:00
A)
x-2y=5
2x+y=1


po przeksztalceniu
-2y=5-x
y=1-2x
potem
y=1/2x-5/2 wyznaczam punkty do tabelki (-1,-3) (0,-5/2) (1, -2)
y=1-2x (-1,3) (0, 1) (1,-1)
narysuj uklad i zanacz te punkty w jednym ukladzie najpierw polacz pierwwsze 3 potem odzielnie nastepne 3 i rozwiazane
2009-11-28T15:20:10+01:00
X-2y=5
2x+y=1
_
x=5-2y
2(5-2y)+y=1
10-4y+y=1
-3y=-9/:(-3)
y=3

x-2*3=5
x-6=5
x=11



y=3
x=11

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:34:33+01:00
X-2y=5
2x+y=1

-2y=5-x /:(-2)
y=1-2x

y=1/2x-5/2
y=1-2x

Układ w załączniku:
y=1/2x-5/2
1 1 1