Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:23:33+01:00
-wierzyć, że Jezus jest Zbawicielem ludzi
-pomagać innym uwierzyć w Chrystusa
-nawracać się, czyli zrywać ze złym postępowaniem, zmieniać swe życie
1 5 1
2009-11-28T15:24:27+01:00
Wiara chrześcijan dotyczy osoby straconej przez Poncjusza Piłata. wszelkie świadectwa ludzi, którzy mówią o czymś do czego są przekonani. (chyba)...
1 5 1
2009-11-28T15:24:48+01:00
Wiara Chrześcijańska dotyczy Wiary w Boga Ojca, Syna i Ducha Świętego oraz w świętych Pańskich. Wiara jest nam potrzebna do Zbawienia. Aby móc nazwać się Chrześcijaninem, powinniśmy swoim życiem dawać przykład dobrej silnej i na skale zbudowanej Wiary. Nie wystarczy się tylko Modlić, ale trzeba to słowo wprowadzać w czyn.
1 5 1