Odpowiedzi

2009-11-28T15:26:10+01:00
"Lasy i parki to zielone płuca miast", ponieważ to one zaopatrują miasta w tlen, w zasadzie nie one ale rośliny znajdujące się w nich. Po za tym są to zazwyczaj najładniejsze miejsca w miastach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:26:09+01:00
Powiedzenie "Lasy i parki to zielone płuca miast" jest prawdą. Żyjemy w świecie pełnym spalin samochodowych, różnych gazów wytwarzanych przez zakłady chemiczne. Lasy i parki są źródłem dużej ilości tlenu i pochłaniają dwutlenek węgla.
2009-11-28T15:27:17+01:00
Rośliny, które mają zielone liście lub łodygi posiadają w komórkach chlorofil, który pobiera dwutlenek węgla z powietrza i przetwarza to na tlen. Przetwarzają nie tylko dwutlenek węgla, który wydychamy, ale także pochodzący z innych źródeł, np. z fabryk.
Dlatego lasy i parki to zielone płuca miast.