Odpowiedzi

  • Aga9
  • Początkujący
2009-11-28T15:35:33+01:00
Oczywiście, że to nie bogactwo jest przyjacielem a przyjaciel bogactwem, ponieważ z przyjacielem można porozmawiać na wiele tematów, czasem się wypłakać, a czasem pochwalić. Dzięki przyjaciołom poznajemy siebie sami, a to nas czyni bogatym.
1 5 1
  • Only
  • Rozwiązujący
2009-11-28T15:38:51+01:00
Oczywiście, że to prawda. Pieniądze są ważne, lecz przyjaźń ważniejsza. Lepiej być biednym, lecz kochanym i lubianym, niż bogatym lecz samotnym.
Przyjaźni nie da się kupić tak samo miłości. Najpierw jest miłość i przyjaźń, następnie rodzina, a na końcu pieniądze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:41:44+01:00
Sądzę, że te stwierdzenie jest prawidłowe,ponieważ to przyjaciel pomaga nam w trudnych, skomplikowanych sytuacjach.On pociesza gdy jest nam przykro gdy coś się nie udało po naszej myśli.Przyjaciela nikt nie może zastąpić.Możemy wyznać mu nasze skryte słowa a on ich nie powie nikomu.Gdy czegoś się boimy on zawsze pomoże,przeprowadzi na drugą stronę dobra.Takiego przyjaciela każdy w sercu nosi.Powinniśmy o niego dbać zawsze i odwdzięczać się za każde jego dobro.