Odpowiedzi

2009-11-28T15:32:30+01:00
Słownik wyrazów obcych to zbiór słów obcojęzycznych.
17 3 17
2009-11-28T15:33:37+01:00
Słownik ten obejmuje w wmożliwie szerokim zakresie współczesne słownictwo pochodzenia obcego.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:34:49+01:00
Powiem to swoimi słowami:
Jest to zbiór wyrazów i zwrotów "zaporzyczonych" z innego języka (np: komputer). Słowa zaporzyczone nie znajdują się w słowniku języka polskiego, tylko w słowniku wyrazów obcych.
22 4 22