Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:43:50+01:00
Nasze wybory ukazują , kim na prawdę jesteśmy ponieważ człowiek pokazuje kim jest po tym jak się zachowuje,jakie cele obiera w życiu,jakie wartości są dla niego najważniejsze.Wybór różnych rzeczy przedstawia nas w jasnym świetle.Gdy wybieramy złą drogę , podejmujemy świadomie złe decyzje to ludzie o nas będą myśleć według tego co zobaczyli , usłyszeli czy też mieli okazję się sami o tym przekonać jacy my jesteśmy.Gdy np ich skrzywdziliśmy albo np nie pomogliśmy w potrzebie.
2009-11-28T15:48:38+01:00
To znaczy,że jeśli ktoś bęzie szybko biegał ale zacznie palić papierosy,odrazu staje się gorszym człowiekiem i wszyscy widzą jak naprawde jest.Ale jeśli ktoś nie będzie szybko biegał lecz będzie bardzo mądry z matematyki i będzie pomagał tym któży jej nie rozumieją,będziemy wiedzieli, że tak naprawde jest koleżeński to warto się z nim zaprzyjażnić.moim zdaniem nie należy osądzać ludzi pochopnie bo póżniej możemy tego żałować.