Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-25T19:57:03+02:00
A)10,75 - 0,28+0,54=10,47+0,54=11,01
b)9,72-3 3/5×1 2/3= 9,72 - 18/5 × 5/3=9,72 - 6= 3,72
c)4,08-2,08÷0,52=4,08-4=0,08
1 5 1
2009-05-25T19:57:30+02:00
A) 10.75-0.28+0.54=10.47+0.54=11.01
b) 9.72-3⅗*1⅔=9.72-osiemnaście piątych *5/3=9.72-90/15=9.72-6=3.72
c) 4.08-2.08:0.52=4.08-4=0.08
1 5 1
2009-05-25T20:00:17+02:00
10¾- 0,28+ 0,54= 10,75- 0,28+ 0,54=10,47+0,54=11,01

9,72-3 3/5×1 2/3= 9,72 - 18/5 × 5/3=9,72 - 6= 3,72


4,08- 2,08:13/25=4,08-(208/100*25/13)=4,08-208/52=4,08-4=0,8
1 5 1
2009-05-25T20:02:50+02:00
A) 10,75 - 0,28 + 0,54 = 11,01
b)9,72 - 3 3/5 x 1 2/3= 9,72 - 18/5 x 5/3= 9,72 - 6 = 3,72 (skraca się 18 z 3 i 5 z 5)
c) 4,08 - 2,08 : 13/25 = 4,08 -2,08:0,52= 4,08 - 4 = 0,08
1 5 1
2009-05-25T20:05:49+02:00
10³/₄-0,28+0,54=10,75-0,28+0,54=11,01
9,72-3³/₅*1²/₃=9,72-6=3,72
4,08-2,08:¹³/₂₅=4,08-4=0,08
1 5 1
2009-05-25T20:11:53+02:00
A) 10¾ - 0,28 + 0,54= 10,75 - 0,28 + 0,54 = 11,01

b) 9,72 - 3 3/5 * 1 2/3 = 9 18/25 - 3 3/5 * 1 2/3 = 9 18/25 - 3 15/25 * 1 2/3= 6 3/25 * 1 2/3 = 150/25 * 5/3 = 1250/75 = 50/3= 48 2/3

c) 4,08 - 2,08 : 13/25 = 4,08- 2,08 : 0,52= 2 : 0,52



/ = kreska ulamkowa
1 5 1