Odpowiedzi

2009-11-28T15:48:46+01:00
(a +2√3)(3-√3)=9+√3
3a-a√3+6√3-√3=9+√3
3a-a√3=9-6√3+3√3
3a-a√3=9-3√3/:√3
3a-a=9-3
2a=6/:2
a=6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:56:55+01:00
(a+2√3)(3-√3)=9+√3,,,,,,,,,,,,,,,,,3a-a√3+6√3-6=9+√3,,,,,,,,,,,,,,,, 3a-a√3= -6√3+√3+6+9,,,,,,,,,,,,,,,,,, 3a-a√3=-5√3+15,,,,,,,,,,,,,, a(3-√3)=-5√3+15,,,,,,,,,,, a=(-5√3+15)(3+√3):(3-√3)(3+√3)=(-15√3-15+45+15√3):(9-3),,,,,,, a=30:6,,, a=5
1 5 1