Odpowiedzi

2009-11-28T15:49:37+01:00
W naszej szkole są mundurki. Ja mam na sobie dzisiaj. Zielony kapelusz białe skarpetki czarne buty zielone i białe sukienki .Mój przyjaciel Ben nosi jednolicie dla wszystkich chłopców. Zielona koszulka szorty szare zielone skarpetki czarne buty
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:50:50+01:00
To jest mój mundurek szkolny.
Ja mam go na sobie dzisiaj.
a green hat - zielony kapelusz
white socks - białe skarpety
black shoes- czarne buty
a green and white dress - zielono biała sukienka
Mój przyjaciel Ben nosi mundurek szkolny dla chłopców.
a green T-shirt - zielona koszulka z krótkim rękawem
grey shorts- szare któtkie spodenki (szorty)
green socks- zielone skarpety
black shoes - czarne buty