Odpowiedzi

2009-11-28T15:52:28+01:00
Ponieważ w Dziejach Apostolskich spisane jest życie, głoszenie słowa Bożego pierwszych chrześcijan, jakimi byli m.in. apostołowie.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:52:35+01:00
Dzieje Apostolskie są tak nazywane, gdyż mówią o życiu codziennym i niezwykłych wypadkach pierwszych chrześcijan, zaraz po wniebowstąpieniu Jezusa. Dzieje mówią o początku niesienia Ewangelii na cały świat.
5 4 5
2009-11-28T17:34:16+01:00
Dzieje Apostolskie sa nazwane pamiętnikiem wszystkich chrześcijan bo zawarte sa tam wszystkie problemy z ktorymi borykali sie chrzescijanie.Jest tam zawarty cały zywot chrzescijan....
4 4 4