Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:59:50+01:00
Jurand to wdowiec, posiadający jedną córkę – Danusię, którą kochał ponad życie. Zawsze starał się jej zapewnić wszystko, tak by nigdy nic jej nie zabrakło. Bardzo przeżył śmierć swojej żony, która zginęła z rąk Prusaków. Po tym strasznym wypadku i braku ukochanej znienawidził Krzyżaków i poprzysiągł sobie, że zrobi wszystko, żeby ich zniszczyć. Bał się również o swą córkę, że i ją spotka podobny los, przed którym pragnął ją ocalić. Swoją osobą chciał jej zastąpić zarówno matkę jak i ojca, co z sukcesem mu się udawało. Od samego początku sprzeciwiał się poślubieniu Danusi przez Zbyszka, gdyż chciał ja oddać do Zakonu.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T16:00:34+01:00
Jurand to wdowiec, posiadający jedną córkę – Danusię, którą kochał ponad życie. Zawsze starał się jej zapewnić wszystko, tak by nigdy nic jej nie zabrakło. Bardzo przeżył śmierć swojej żony, która zginęła z rąk Prusaków. Po tym strasznym wypadku i braku ukochanej znienawidził Krzyżaków i poprzysiągł sobie, że zrobi wszystko, żeby ich zniszczyć. Bał się również o swą córkę, że i ją spotka podobny los, przed którym pragnął ją ocalić. Swoją osobą chciał jej zastąpić zarówno matkę jak i ojca, co z sukcesem mu się udawało. Od samego początku sprzeciwiał się poślubieniu Danusi przez Zbyszka, gdyż chciał ja oddać do Zakonu.