Odpowiedzi

2009-11-28T15:59:55+01:00
A) Kamil nie radzę sobie z matmą. Czy mógłbyś mi pomóc rozwiązać te zadania?

b) Proszę Pana, nie radzę nie zrozumiałem tych zadań z matematyki. Czy mógłby mi Pan wytłumaczyć to jeszcze raz?
2009-11-28T16:01:38+01:00
A)Kolego(jakieś imię, np. Marcin), mógłbyś mi pomóc z tą pracą domową z matematyki, wiesz kompletnie sobie nie radzę z tymi ułamkami ostatnio dostałem 1 ze sprawdzianu. Proszę.

B) Proszę pana, czy mógłby mi pan jeszcze raz wytłumaczyć te procenty, bo kompletnie ich nie rozumiem, a chciałbym zaliczyć ten sprawdzian. Dostosuję się do pana w sprawie godziny. Proszę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:06:32+01:00
A) (miejscowość i data w prawym górnym rogu)
Prośba
Jak już pewnie wiesz, mam problem z matematyką. Słyszałem, że Ty szybko pojąłeś materiał. Właśnie dlatego zwracam się do Ciebie z prośbą o pomoc.
podpis (lewy dolny róg)

b)
(miejscowość i data w prawym górnym rogu)

Prośba
Zwracam się do Pana z prośbą o pomoc. Mam spory problem z opanowaniem materiału, który jest omawiany na lekcji. Bardzo się staram, ale nie mogę go zrozumieć. Mam nadzieję, że mi Pan pomoże. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby
podpis (lewy dolny róg)