Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T16:03:11+01:00
2009-11-28T16:10:17+01:00
Nie jestem pewna czy to ... ale takie mam w zeszycie :)
* - stopni
E
a) 180* - 97*=83*
83*:2=41,5*
Odp. Pozostałe kąty tego trójkąta mają miany 41,5* i 41,5*.

b) 180* - 50* = 130*
130* : 2= 65*
180* - 50*= 130*
130* - 50-= 80*
Odp. Pozostałe kąty tego trójkąta mają miany 65* i65* lub 50* i 80*.


P.S Napisz czy o to zadanie chodziło jeśli możesz , bo ciekawa jestem czy Ci pomogłam .
Dzięki ;]
1 1 1
2009-11-28T17:12:36+01:00