Odpowiedzi

2009-11-28T16:06:00+01:00
Większość portali jest wiarygodnych, oczywiście nie biore pod uwagę stron "plotkarskich" (bez podawania adresów).
Jednak niektóre strony są tworzone przez internautów. Niektórzy z nich nie podchodzą do tego poważnie i wypisują różne bzdury.
Możesz też napisać o rozmowach na czacie - nigdy nie wiesz kto jest z drugiej strony. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:06:46+01:00
Wiarygodność internetu nie jest stuprocentowa, na czacie nikt nikogo nie zmusi aby podawał swoje dane, a inrormacje z niektórych stron są nie prawidłowe. Czasami karzdy może je zmienić. No i czasem przy ściąganiu jakiegoś pliku po porostu możesz ściągnąć wirusa.