Odpowiedzi

2009-11-28T16:17:11+01:00
C
3 do jakiej potęgi daje x
czyli 3 do potęgi 9 daje x
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:17:16+01:00
Log₃ x=9

logarytm przy podstawie "a" z "x", który równa się "b" to nic innego jak "a" podniesione do potęgi "b" które daje "x". Czyli:
log₃ x=9 to, to samo co: 3⁹=x
czyli x=3⁹

nic nie trzeba liczyć :)

tutaj masz ładnie (z wikipedii):
http://img690.imageshack.us/i/logarytm.jpg/