Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:17:17+01:00
Utrzymali te tereny dzięki wielkiej sile swoich legionów składających się z 4200 żołnierzy. Do wojska Imperium Rzymskiego musieli wstąpić mieszkańcy podbitych terenów (tzw. sprzymierzeńcy). Wojsko Imperium tłumiło wszelkie powstania ludności. Powstanie Spartakusa w latach 73-71 p.n.e.przyniosło Rzymowi największe straty. Rzym narzucił na podbite tereny wysokie daniny, prawo i kulturę rzymska, aby zdobyć szpiegów w nowym społeczeństwie przywozili z Rzymu obywateli, a z tych terenów zabierano silnych mężczyzn którzy mieli zostać gladiatorami, lub niewolnikami na wielkich latyfundiach ( wielkie włości na terenie imperium). Po dawnej kulturze nie zostało nic, ludność musiała zmienić tradycje, obyczaje i wiarę. Każdą prowincja zarządzał były konsul.
4 4 4
  • s710
  • Początkujący
2009-11-28T18:34:15+01:00
Utrzymali te tereny dzięki wielkiej sile swoich legionów. Kultura i polityka danego obszaru zostały zamienione na kulturę Rzymska, wprowadzono duże podatki ,a ludność tych terenów musiała wstąpić do wojska
6 3 6