Na podstawie mapy Strefy czasowej Ziemi zamieszczonej w podręczniku wymień nazwy czterech państw,których terytoria leżą w obrębie więcej nią jednej strefy czasowej.
Klasa pierwsza gimnazjum geografia planeta nowa Ewa Ćwiklińska,Justyna Knopik,Kamila Skomoroko,Anna Wawrzkowik

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:11:07+01:00
2009-11-28T17:46:41+01:00
Rosja
Australia
Kanada
Stany Zjednoczone
Brazylia
Grenlandia
6 4 6