Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:19:34+01:00
Opozycję parlamentarną tworzą ugrupowania, które przegrały wybory i nie znalazły się w koalicji rządzącej, dążące do przejęcia władzy w państwie.

W pracach parlamentu: praca w komisjach glownie, poseł z partii moze byc i nawet przewodniczacym komisji, partie opozycyjne jak i inne moga zglaszac projekty ustaw, poprawki i inne podobne sprawy.

W pracach rządu: moga co najwyzej przeszkadzac rzadowi glosujac przeciw ustawom

partie w opozycji PIS, SLD
3 5 3
2009-11-28T20:45:02+01:00