Odpowiedzi

2009-11-28T16:15:21+01:00
1. Pamiętaj o odpowiednim obuwiu. Najlepiej wysokie buty z grubą podeszwą.
2. Weź ze sobą kompas i telefon.
3. Pogoda w górach jest zmienna, dlatego przygotuj ubranie zarówno na słońce, jak i deszcz.
4. Dostosuj stopień trudności szlaku do swoich umiejętności i możliwości.
5. Nie zbaczaj z wyznaczonych tras.
6. Nie zapomnij o odpowiednim prowiancie. Warto również mieć ze sobą ciepły napój.
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:18:52+01:00
Porady dla turystów wybierających się w góry:
1. załóż odpowiednie obuwie(najlepiej nie przemakalne)
2. ubierz się na tzw. cebulkę(załóż cienkie ubrania a na nie coraz grubsze, poniewaz pogoda w górach czesto sie zmienia)
3. zaopatrz sie w preparaty przeciw owadom.
4. nie chudź szlakami, których nie znasz.
5. gdy jestes niedoświadczony, to w góry najlepiej wybieraj sie z druga osobą, najlepiej przewodnikiem.
6. zabieraj ze sobą apteczkę pierwszej pomocy.
7. zabieraj ze sobą tylko rzeczy niezbędne.
8. zabierz ze sobą telefon i kompas.
9. nie zbaczaj z wyznaczonego szlaku.
52 4 52