Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:23:41+01:00
W moim życiu starym czlowiekiem byl moj pradziadek. Był on zawsze usmiechnietym , pogodnym , nie widzacym przeszkod czlowiekiem. bardzo go kochalam. zawsze gdy tam jezdzialam siadalam u niego na kolanach i on opowiadal mi bajki oraz przygody z dziecinstwa . Bardzo to lubiłam. Niestety on niedawno umarl. Było mi bardzo żal. Bardzo długo płakałam. NIestety tak będzie ze wszystkimi.;(

Mam nadzieje ze pomoglam.

2 5 2
2009-11-28T16:24:26+01:00
Jest taki człowiek na świeci przeze mnie bardzo ceniony. Nosi duże okulary w czerwonej obwódce. Ma długą szarą brodę i spiczasty nos. Jego oczy lśnią jak gwiazdy w półmroku w odcieni żółci. Szerokie, duże, ciemnoczerwone usta i okrągła twarz. Wciąż zakłada to samo pogięte, staroświeckie ubranie i krawat w kratkę. Ma długą, czarną laskę, którą nosi na co dzień. Jest to bardzo miły staruszek, który pomaga każdemu. To mój sąsiad.
3 5 3