Odpowiedzi

2009-11-28T16:23:32+01:00
Życie chrześcijana powinna charakteryzować modlitwa i pobożność.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:27:55+01:00
Życie chrześcijan wszystkich czasów powinno charakteryzować wierność do Boga i jego nauki, pracowitość i odpowiedzialność. Prawdziwy chrześcijanin powinien odpowiadać za swoje czyny i zachowania i z pokora i skruchą przyjmować niepowodzenia.
powinien być wzorem do naśladowania. Być prawym i uczciwym człowiekiem.
12 4 12