Co to znaczy szelf proszę pomocy!!!!!!!!!!!!!!!
To jest moja praca domowa i nigdzie nie mogę tego znaleźć po prostu TRAGEDIA z tym internetem żeby czegoś takiego nie było!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:24:13+01:00
Część kontynentu zalana wodami płytkiego morza - morza szelfowego. Szelf stanowi podwodne przedłużenie kontynentów i wyznacza granicę ich powierzchni, jak również przybliżoną granicę wpływu morza na kontynent.
4 4 4
2009-11-28T16:25:26+01:00
Jeżeli chodzi o szelf kontynentalny jest to przedłużenie kontynentu zalane wodą np:morzem
4 2 4