Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:25:08+01:00
1.Wykorzstanie jako nawadnianie pól po wykopaniu kanałów odporowadzających.
2.Sposób na energię (wiatraki wodne które kręcą smigło dzięki prądzie wodnym)
3.Transport rzeczny.
1 5 1
2009-11-28T16:26:11+01:00
1. Zaopatrywanie okolicznych miejscowości w wodę
2. Źródło pożywienia (np. ryby)
3. I nie wiem, czy o minusy też chodzi, ale pozbywanie się odpadków
3 3 3
2009-11-28T16:35:13+01:00
Budowa kanałów oraz hydroelektrowni,śródlądowe drogi morskie .
3 2 3