Odpowiedzi

  • Opan
  • Rozwiązujący
2009-11-28T16:25:57+01:00
2009-11-28T16:31:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:08:50+01:00
Zalety:
you can know other countries and foregin languages
you can know history other country

możesz poznać inne kraje i obce języki
możesz poznac historię innego kraju


Wady:
you can lose your healht and your life, you will be ill

możesz stracić zdrowie lub życie oraz możesz sie rozchorować

mam nadzieję, że pomogłam z tymi wadami i zaletami podróżowania ;))) ;*
1 5 1