Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:49:07+01:00
V=πr²*h
V=3,1*r²*h
V=200ml=0,2l=0,2dm³

1dm³-1000cm³
0,2dm³-x
x=200cm³
V=200cm³
a)r=3cm
V=3,1*r²*h
V=3,1*3²*h=200
3,1*9h=200
27,9h=200 /:27,9
h≈7,2cm

b)r=4cm
V=3,1*r²*h
V=3,1*4²*h=200
3,1*16h=200
49,6h=200 /:49,6
h≈4cm

c)r=5cm
V=3,1*r²*h
V=3,1*5²*h=200
3,1*25h=200
77,5h=200
h≈2,6cm
8 4 8
2009-11-28T16:49:20+01:00
V=s*h
V=200ml=200cm³
h=V/s=V/(π*r²)
h1=200/(3,1*3²)=7,16cm [cm³/cm²=cm]
h2=200/(3,1*4²)=4,03cm
h3=200/(3,1*5²)=2,58cm
3 3 3
2009-11-28T17:10:04+01:00
200ml=200cm^3 H-wysokość r- promień
V=200cm^3
Pp=pi*r^2
pi=3,1
V=Pp*H
a) r=3
200=pi*r^2 * H
200= 3,1*3^2*H
200=3,1*9*H
200=27,9*H
H= 200:27,9
H=ok 7,2


b) r=4
200=pi*r^2 * H
200= 3,1*4^2*H
200=3,1*16*H
200=49,6*H
H= 200:49,6
H=ok 4

c) r=5
200=pi*r^2 * H
200= 3,1*5^2*H
200=3,1*25*H
200=77,5*H
H= 200:77,5
H=ok 2,6
2 3 2