Odpowiedzi

2009-11-28T16:44:46+01:00
Ja się nie zgadzam ze stwierdzeniem "pieniądze szczęścia nie dają". Można za nie kupić wiele fajnych rzeczy.Bez pieniędzy ich nie będziesz miał. Z drugiej strony nie tylko pieniądze dają szczęście w życiu. Najważniejsza jest przecież rodzina, przyjaciele.
28 1 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:47:36+01:00
Ja zgadzam się ze stwierdzeniem ,,Pieniądze szczęścia nie dają ponieważ za pieniądze można kupić sobie nowy dom, samochód, willę -wszystko.Natomiast nie można za nie kupić np.szczęścia, zdrowia,przyjaźni, gdyż są one najważniejszą rzeczą w życiu. Co z tego, ze mamy dużo pieniędzy jak nie mamy zdrowia, ludzie nas nie lubią itp.Tak własnie było z Skródżem (z Opowieści Wigilijnej) miał dużo pieniędzy, ale nie miał szczęścia, miłości od blixniego itp. To jest tylko moje zdanie.
40 4 40