Odpowiedzi

2009-11-28T17:10:11+01:00
1. Lekcja religii - katecheza
2. Symbol chrześcijaństwa. - krzyż
3. Nazwa modlitwy- posiada 4 tajemnice. - różaniec.
4. ...do Serca Jezusowego - Litania
5. kolacja w przeddzień Bożego Narodzenia - wigilia
6. uczeń, ktory zdradził Jezusa - Judasz
7. 3 dnia od śmierci na krzyżu ... Jezusa. - zmartwychwstanie
8. nauki głoszone przez apostołów - ewangelie
9. Chrystusa... Zostało za nas wydane. - ciało.
10. komunia święta - okrągły opłatek. - hostia
11. tajemnica ustanowiona przez Jana Pawła II - światła
12. Okres 4 niedziel przygotowujących do przyjścia pana Jezusa na świat - adwent
13. Kapłan zamienia je w krew Chrystusa, podczas mszy. - wino
14. 1 z 7 grzechów głównych. - pycha
15. Nie wierzył, że Jezus zmartwychwstał - Tomasz.
16. Obmywała twarz Jezusa podczas niesienia krzyża - Weronika

7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:14:11+01:00
KOŚCIÓŁ K
RELIGIA R
BÓG Ó
LITURGIA L
WIARA W
MSZA S
ZBAWIENIE Z
JEZUS E
CHRYSTUS C
EUCHARYSTIA H
MIŁOŚĆ Ś
ŚWIĘCI W
SPOWIEDŹ I
ADAM A
MODLITWA T
EWA A


MUSISZ SOBIE TO POUKŁADAĆ ŻEBY LITERY HASŁA BYŁY POD SOBĄ DOBRZE POUKŁADANE






5 4 5
2009-11-28T18:01:58+01:00
KRÓL WSZECHŚWIATA.
KRZYŻ
MARYJA
JÓZEF
LURDES
WIARA
PASTERZE
JUDASZ
JEZUS
DUCH
HYMN
ŚWIĘCI
DAWID
PIOTR
SALAMON
RORATY
ADWENTOWY
1. Współczesny znak chrześcijan.
2. Matka Jezusa.
3.Opiekun Pana Jezusa gdy był mały.
4.Miejsce objawienia sie Maryji Bernadecie.
5. ..., nadzieja i miłość.
6.Byli pierwsi zobaczyć narodzonego Jezusa.
7. Zdradził Pana Jezusa i sie powiesił.
8.... Chrystus
9.... Święty
10. Spiewany na chwałe Bogu.
11.Ludzie którzy żyli dobrze na ziemi są w ten sposob wyróznieni.
12. Król- walczył z Goliatem.
13. Pan Jezus dał mu "klucze do nieba"
14. Syn króla Dawida. Słynny z swojej nie spotykanej mądrości.
15. Nabozeństwo sprawowane w adwęcie. Zwiazane z lampkami.
16.Wieniec ....
1 4 1