Odpowiedzi

2009-11-28T16:50:18+01:00
Zaprojektował flage olimpijską-pięć kolorowych splecionych ze soba kol ktore symbolizuja poszczegolne kontynety.
zainicjowal wznowienie igrzysk olimpijskich po tym jak zostaly one zakazane w 394 r.n.e.
załozyl Miedzynarodowy komitet olimpijski.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T16:51:25+01:00
Marzenia barona de Cuobertin były o bezinteresownej rywalizacji, o stworzeniu imprezy powszechnej odwołującej się do elitarnego etosu.Kwestię zawodowstwa uważam za problem sztuczny.Baron de Cuobertin był zawsze obecny i odegrało istotną rolę w historii sportu.Ideą równości, wyznaczającą cel i kierunek działania, dostępną każdemu z nas, idei igrzyska sportowe osób niepełnosprawnych.