Odpowiedzi

2009-11-28T16:49:25+01:00
Najpierw opiłki żelaza usunąć magnesem,

później rozpuścić we wodzie i otrzymasz samą siarkę na dnie.
Radze zamieszać, będzie szybciej.

Na końcu przelać do innego naczynia tak aby siarka była cały czas na dnie i odparować by siarka była sucha.Komu potrzebna mokra siarka:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:55:32+01:00
Aby usunąć opiłki żelaza należy zbliżyć do mieszaniny magnes, następnie do mieszaniny soli i sproszkowanej siarki dolać wody, sól rozpuści sie w wodzie taki roztwór należy przesączyć np przez gazę i otrzyma sie samą siarkę, z przesączonej wody (sól+woda) można odzyskać sól przez odparowanie wody:)