Odpowiedzi

2009-11-28T16:57:16+01:00
1. Nie miej w podejrzeniu niewiasty łona twego, aby nie pokazała tobie złości zgubnej nauki.
2. Nie opuszczaj starego przyjaciela, bo nowy nie będzie doń podobny.
3. Sędzia mądry będzie sądził lud swój, a przełożeństwo roztropnego stałe będzie.
4. Stolice książąt pysznych wywrócił Bóg, a na ich miejsce pokornych posadził.
5. Nie gań nikogo pierwej, nim się wywiesz, a wywiedziawszy się, karć sprawiedliwie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T16:59:16+01:00
1. Nie chwal sie dniem jutrzejszym,bo nie wiesz, co dzień ci przyniesie.
2. Niech inny cie chwali-nie twoje wargi, ktoś obcy,a nie twoje usta.
3. Kto kopie dół,weń wpada,a kamień wróci do tego, kto go toczy.
4. Czym na glinianym garnku srebrna polewa, tym usta życzliwe,a w sercu zło.
5. Bez drew zagaśnie ognisko, bez plotkarza spór zniknie.

Prosto z Biblii.
mam nadzieję, że pomogłam ;))) ;*
1 5 1