Odpowiedzi

2009-11-28T16:57:28+01:00
Cała droga= S=200km
cały czas= T=1,5+2,5=4h
średnia prędkość
V=200km/4h=50km/h
2009-11-28T16:59:16+01:00
Przejechana droga
s=2*100km=200km
czas przejazdu
t=1,5h+2,5h=4h
V=s/t=200km/4h=50km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:12:49+01:00
DANE:
S1=100km
S2=100km
t1=1,5h
t2=2,5h

SZUKANE:
V=?

S=S1+S2
S=100km+100km
S=200 km

t=t1+t2
t=1,5h+2,5h
t=4h

V=S/t
V=200km/4h
V=50km/h

Odp.: Średnia szybkość na całej trasie wynosi 50km/h.