Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:01:02+01:00
BEZ REWANŻU
Aby się do żłobu dobić
wciąż ktoś kogoś w konia robi.
- Co za ludzie! - koń narzeka
bo koń konia robi w człeka




ZAKŁAMANIE
Mówiąc ludziom prawdę w oczy
to po dynamicie kroczyć,
każdy ci do oczu skacze,
swoje kłamstwa woląc raczej
1 5 1
2009-11-28T17:01:28+01:00
WALKA Z AROGANCJĄ
Zanim z cudzą stoczysz boje, ukręć łeb po cichu swojej,
bo najwięcej krzywdy sobie zrobisz tym złem, co tkwi w tobie



WYTYCZNA
Podnosząc swój autorytet -
uważaj na wady ukryte