Odpowiedzi

2009-11-28T17:05:03+01:00
Obwód kólek to 16 pi cm czyli 48 cm 1.2km=120000 cm czyli obróciły sie 120000/48=2500 razy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:05:53+01:00
R=8
O=2πr
O=2*3*8=48
1,2km=1200m=120000cm
120000:48≈2500

Odp. Wykona około 2500 obrotów.
4 5 4
2009-11-28T17:46:56+01:00
Ob=2pi R=2*3*8=48cm=0,48m
1,2km=1200m
1200/0,48=2 500.
Odp. Kolka obróciły sie 2 500 razy.
2 5 2