Odpowiedzi

2009-11-28T17:26:51+01:00
Jestem jak motyl, piękny i fruwający pod obłokami, lecz niedostępny dla każdego.Zachwycam wyglądem i jestem lekka jak piórko, bez zmartwień na głowie, aż do momentu złapania w sidła rzeczywistości, a tą rzeczywistością jest świat piękny niczym uśmiech dziecka, zdradziecki niczym dziecko łapiące mnie w sidła...gdy byłam w moim kokonie bezpieczna jak coś nienarodzonego, nierzeczywistego i niepojętego byłam poprostu poczwarką teraz świat robi ze mną co mu się żywnie podoba, sprawia, że barwa mych skrzydeł staje sie wyblakła niczym sierść szarej myszki.motylem jestem...lecz czy mogę sie jeszcze zmienic? czy świat mnie na to skarze? nie wiem abym zawsze była tak piekna i lekka w duchu marzen jak dziś i wczoraj...


miałam wenę, jesli uznasz ze to głupie to sorki;P Pozdrawiam serdecznie;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:40:53+01:00
Cechy mojej osoby przywodzą mi na myśl zjawisko przyrodnicze spotykane na co dzień, a mianowicie wiatr. Ruchy powietrza zwane wiatrem kojarzą się z lekkością (porównywalną do mojej lekkości ducha i błyskotliwości), z energią (która przejawia się w mym zachowaniu) oraz z nieprzewidywalnością (która dotyczy chyba wszystich kobiet). Gdy myślę 'wiatr', przed oczyma mam siłę, której nie widać, a jest w stanie poruszać przedmiotami. Jest to sprawa niezwykła i tajemnicza. Doza zagadki, owiana poetycką aurą. Wszystkie dusze twórcze zachwycają się tym zjawiskiem, jest ono bowiem godne zastanowienia. Przynosi ukojenie w upalne dni oraz daje odczuć istnienie Boga, jak zresztą cały urok natury. Jednak słowem najcudowniejszym opisującym wiatr i jego cechy jest.. wolność. porządana, upragniona, bezcenna i piękna.
1 1 1