Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T17:27:44+01:00
I wtedy znalazłam się w najdziwniejszej sali lekcyjnej, gdzie ściany były bardzo kolorowe, a uczniowie byli ubrani w kolorowe mundurki.
5 1 5
2009-11-28T17:30:51+01:00
"I wtedy znalazłam się w najdziwniejszej sali lekcyjnej byłoo tam bardzo kolorowo na szafkach zamiast książek było mnóstwo widzów . Pani była przebrana za klauna który żonglował owocami. wszystko było takie jak w cyrku.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:31:26+01:00
Na scianie wisiala wielka tablica , podobna do monitora komputerowego . Chyba byla to sala biologiczna , bo w kacie stal szkielet czlowieka i dinozaura . W okanch wisialy przecudne firanki ,we wzorki kwaitkow i motyli , byly one fioletowe , to moj ulubiony kolor . Dlatego tak bardzo mi sie podobaly . Na podlodze lezal kolorowy dywan , bardzo miekki . Chodzenie po nim stalo sie przyjemnoscia . NA parapetach staly same kaktusy, z ktorych powstawaly cudne kwaitki . Byly to niezwykle rosliny .
8 4 8