1. Podaj przykłady zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego przy produkcji energi elektrycznej .(5 przykładów) w punktach.

2. podaj 4 przykłady bezpiecznego wykorzystania energi elektrycznej w twoim domu .

3.Jak postępować bezpiecznie podaczas burzy z wyładowaniami elektrycznymi (w punktach)
prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:34:21+01:00
1.

- Wprowadzanie masowej produkcji baterii słonecznych
- Nie używać zbyt często urządzeń agd pobierajacych prąd
- Jeść warzywa i owoce
- Myć się podczas deszczu
- Zbierać śmieci

Więcej nie umiem Pozdro.,Uznaj moją odpowiedź za najlepszą a dotaniesz 20 punktow.
2 5 2
2009-11-28T19:11:56+01:00
1.elektrownie wodne
2.zmniejszenie zużywania chemikaliów potrzebnych do pracy elektrowni
3.elektrownie zasilać surowcami wtórnymi
1 4 1