Odpowiedzi

2009-11-28T17:41:47+01:00
Pajacyki
przekładanka
skiping A C
skrętoskłony
krok dostawny
naciąganie pachwiny
skłony w przód i bok
brzuszki zwykłe i skośne...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:56:35+01:00
Skip A, B, C. skrętoskłony. krok dostawny na zewnątrz i wewnątrz.
skłony w przód i bok. brzuszki zwykłe i skośne. przeplatanka. podskoki z dociągnięciem kolan do klatki piersiowej, przyciaganie kolan do klatki piersiowej i do pośladków. przewrót przez bark do przodu i do tyłu.