Odpowiedzi

2009-11-28T17:34:56+01:00
9 i 6
9x2 = 18
2/3 x 6 = 4
18+4 = 22

22 = 15 + 7
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:39:14+01:00
X+y = 15
2x + ⅔y = 15 + 7

x+y = 15
2x + ⅔y = 22

x = 15 - y
2x + ⅔y = 22

2(15 - y) + ⅔y = 22
30 - 2y + ⅔y = 22
-1⅓y = 22 - 30
-1⅓y = -8
y = 6
x+ 6 = 15
x = 15-6
x= 9

y=6
x=9
  • m91
  • Początkujący
2009-11-28T17:42:31+01:00
X+y=15
x=15-y

2x+2/3y=22

2(15-y)+2/3y=22
30-2y+2/3y=22
8=4/3y
y=6
x=15-6
x=9