Odpowiedzi

2009-11-28T17:37:23+01:00
W ciele człowieka może występować tylko jeden tasiemiec, ponieważ więcej by sie ich nie zmieściło, proste.
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:46:19+01:00
W ciele człowieka może występować tylko i wyłącznie rodzaj tasiemca uzbrojonego.
Spowodowane jest to przez grawitację.Człowiek porusza się w pozycji pionowej, siła działa w dół. Ten tasiemc przyczepia się swoim aparatem gębowym do jelit człowieka , poprzez co, opiera się prawom fizyki .
5 4 5